Härligt höstväder!

Hej! Har ni varit ute idag? Om inte, gå ut för det är så himla fint väder ute idag, det är verkligen en fin höst dag idag! Jag har varit ute här i Edsbyn idag och kollat lite i affärer och hittar mycket snyggt men min plånbok är tyvärr ganska tom för tillfället, men fick iallafall med mig hem två ursnygga nagellack men dem får ni se i ett inlägg när jag kommer hem. Idag ska jag och älskling bara ta det lugnt, äta godis, kolla på film, mysa osv! Så det kommer bli en perfekt dag. Men nu ska jag fixa lite käk och sedan gå ut och sätta mig på balkongen i det fina vädret, hörs lite senare.


Kommentarer
Postat av: N I L A M ♥

svar: JA! :'( ja, varför ska dom få leva om inte oskyldiga djur får leva?

2011-09-17 @ 14:18:16
URL: http://nilamjohansson.blogg.se/
Postat av: ellen ♡

nä men jag och min pojkvän har bråkat ganska mycket nu i veckan :/ men jag tror det mesta är löst nu så jag mår mycket bättre!

ha en bra lördag :)

2011-09-17 @ 14:18:53
URL: http://eellenpeterssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0