Finally home

Hej igen. Äntligen säger jag bara. Äntligen hemma efter en dag ute i skogen! Sitter här med värkande fötter, ben, höft.. efter att gått 1,2 mil + några kilometer pga att läraren sa att vi skulle ta till vänster när vi skulle gå tillbaka men i självaverket skulle gå till höger, så vi fick extra kilometer att gå och fick ungefär sluta 1½ timme senare än alla andra, tack!!!!! Och en av mina vänner som gick med mig halkade och hennes knä gick ur led så vi fick ringa till läraren och förklara vart vi var osv. Visst dagen har varit mysig att laga sin egna mat på stormkök och den har även bjudits på mycket skratt, men. Skulle aldrig göra om den där vandringen, aldrig!


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

2011-09-20 @ 17:23:47
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Magda ♡

sv; okej, jag lyssnar på musik :)

2011-09-20 @ 18:38:06
URL: http://mmagdafahlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har också gjort en sådan sak för någon vecka sen med klassen , inte jättekul men helt okej! Kram :)

2011-09-20 @ 20:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0