13:16

Hej hej!
Förlåt för sån fruktansvärt dålig uppdatering, men har inte haft någon inspiration till att blogga så har därför inte skrivit något.
Men kan ju iallafall berätta att det vart fest som jag trodde på lördagen, och det var hur roligt som helst! En lyckad kväll med andra ord, och så vart det avslut med världens godaste pizza som dessvärre inte var så god för dem hade lagt på nå starkt, väldigt starkt! Men den dög och vart uppäten av två fyllskallar, haha.
Nu ska vi tydligen kolla på film på historian, så måste fälla ner locket för att koncentrera mig på vad jag kollar på, zzZZzz..
Hörs, pussssssss!

Kommentarer
Postat av: SOFIE

hoppas du har en bra dag! kram!

2011-10-18 @ 14:30:37
URL: http://sofienorman.myshowroom.se
Postat av: caroline ♥

Älskade Jennie! Jag menade inget illa när jag inte svarade. Jag är så otroligt glad att du finns, Jag älskar dig! Du är en underbarvän. Jag saknar att få skratta och umgås med dig! Du är fanatastisk Jennie, glöm aldrig det! <3 love you

2011-10-21 @ 18:01:57
URL: http://sagacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0