Trött dag

Äntligen hemma sittande framför tvn med mina älskade mjukiskläder och en stor kopp med varm choklad! Hade ju som sagt vollyboll turnering idag, men vårat lag som skulle vara utklädda till nördar var inte ett fullt lag, för vissa var sjuka. Så jag och elin som var dem ända som skulle vara med fick hoppa in i tjejerna i klassens lag som var utklädda till gudinnor, på romartiden. Matcherna gick inge bra för vi förlora, förutom en! Och jag hatar att förlora och tål inte att folk är dåliga, så mitt humör har inte varit på topp idag. Förlåt tjejer!!!!

Imorgon är det fredag och min älskade man kommer hit och vi ska mysa sönder, saknar ihjäl mig efter honom! Känns som vi inte träffats på evigheter! Så denna helg kommer bli underbar, som alltid då.
Ska göra klart lite läxor som ska vara klart till imorgon, så vi hörs senare! Pusss
Just ja, tog lite bilder idag men har inte kommit på hur jag får in bilderna ifrån mobilen till datorn, ska försöka klura ut det så ska ni få se!
Bjuder på en gammal bild på mig, becca och madde.

Kommentarer
Postat av: Clara

du valde ju att vara med i vårt lag och vi hade ju bestämt att inte spela seriöst sååå... :P

2011-10-20 @ 17:13:03
URL: http://claradanelid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0