Så jävla glad!

Heeeej på er!
Sitter i skolan och väntar på att vi ska börja engelskan och mitt humör är på topp! Och vet ni varför det är de? Jo, därför att på musiken som vi hade idag så spelar min grupp Follow Through och jag sjunger och så gjorde våran grupp om Sånt är livet till en lite snuskigare version, och jag sjöng med grabbarna fast på skoj för alla och jag tog i som fan som min lärare tjatat på att jag måste göra, och sen efter lektionen sa jätte många att gud vad bra du sjunger och min lärare!!! Han sa, bra jennie äntligen så sjunger du starkt och gud vilken röst du har! Åhhhhh, är så jävla glad så jag håller på att spricker, har äntligen fått en bekräftelse på att jag kan sjunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0