Måndag morgon

Godmorgon.
Sitter i skolan och väntar på att vi ska börja, fast vi börjar klockan tio. Men jag åkte med joel till skolan när han skulle hem för att jag skulle skriva ut lite papper till talet som jag ska hålla på svenskan när vi börjar, så är ganska nervös. Men det kommer nog gå bra!
Varför jag inte uppdaterat något i helgen är ju för att jag har varit med joel, och ni kanske förstår att jag inte har tid med bloggen då. Men vi var som sagt i Valbo och Gävle i helgen. Och accent fanns inte i Valbo så det vart en tripp till Gävle också så jag fick min efterlängtade väska, glad tjej!!! Så ni ska få se bilder på det jag köpte någon dag, så håll utkik efter det.
Ska fortsätta träna in talet nu så jag är fulltredo, hörs nog ikväll. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0