24/10

Helluuuuu!

Idag har varit en väldigt bra dag och jag har jobbat på bra och musiken gick kanon idag, så idag har jag varit på toppen humör! Men nu sitter jag iallafall och kikar på true talent och ska snart fixa en kopp varm choklad innan ensam mamma söker börjar.
Imorgon har jag sovmorgon till halv elva, men ska ta bussen så jag kommer till skolan tjugo över åtta för min moppe har fått punka och det är för långt att gå och jag kan inte cykla för har en proppfull stor väska med skolböcker och idrottskläder, så får bita ihop fast det blir många onödiga timmar i skolan, men.. Jag slipper plugga nu för jag hinner gott och väl att göra det imorgon, så det är skönt!
Bjuder på snygga bilder på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0