15.53

Hej på er! Jag har spendrat min dag tillsammans med min lillebror för vi missade bussen idag för vi var lite sena upp, så vi fick stanna hemma. För min moppe är ju sönder, eller däcket så kunde inte ta den heller så det var ganska omöjligt att komma till skolan om jag inte hade valt att gå med en stor väska fullt med böcker och idrottskläder tre km till vägen där den andra bussen kommer.. nej tack!
Ska förövrigt på dans ikväll med caroline som ska bli kul som vanligt, och sedan hem för att plugga lite. Tänkte ta tag i lite nu, för jag har inte gjort det på hela dagen för jag och lillebror har hållt och sysselsatta med att kolla på tre beck filmer!

Hörs antingen ikväll, eller imorgon. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0