Mysig måndags kväll med mami

Helluuu.

Jag och mamma har tagit fram ostkrokar, popcorn, dricka och after eight som vi håller på och smaskar på, mysigt. Har gjort tyska läxan fast den blev ytterst kort för jag hitta inte tillräckligt med information till det man skulle skriva om, aja.. jag har iallafall gjort den!
Idag var jag på stan för lite julshopping och jag hittade två julklappar, fast det återstår att köpa några till. Lånade även en engelska bok idag och det fick bli Dear John. Har sätt filmen och tycker den är jätte bra, så det är bra om jag inte förstår vad som skrivs för då vet jag ungefär vad som händer för att jag sätt filmen, smart va? ;)
Ska kika på tv och äta lite gott nu innan jag ska lägga mig och sova, vi hörs imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: Maryam

Jag har läst boken - den är bra! :D Mycket bättre än filmen. Lätt att prata om sen när du ska impa på Leffe också!

2011-11-28 @ 22:00:04
Postat av: CASSANDRA

den är bra!

2011-11-29 @ 08:46:09
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0