Frågor!

Tagen från www.sagacaroline.blogg.se

 

ALLMÄNT TEST 1

Hur bor du: I ett hus på landet

Brukar du komma i tid: Ja det brukar jag göra

Hur lång är du:178 cm!

Kan du laga mat: Ja det kan jag

Vad jobbar du med/pluggar du: Jag pluggar på samhällsvetenskapsprogrammet för att få en grund till polishögskolan som jag tänker söka till i framtiden

Vad har du på dig just nu: Fleecetröja, tights, strumpor, bh, trosor

Har du någon fobi: Ingen extrem fobi har jag för något men får lite panik när jag ser en "stor mygga", trollsländor och när jag ska åka i en rulltrappa

Hade du en bra kväll igår: Jadå, men hade det ganska kämpigt med hostan och febern.. Så bättre dagar har jag haft!

Vilket är ditt senaste inköp: Ett silver nagellack tror jag

Din favoritdryck på morgonen: Någon juice

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Från min familj och joels mamma när jag fyllde år

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja det har jag

Vad hade du sönder senast: Vet fakiskt inte

Vem snackade du med senast: Mamma

Varm favoritdricka: Varm choklad eller te

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Iskall cola

Alkoholhaltig favoritdricka: X-cidern kaktus är riktigt god!

När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag vet inte

Saknar du någon just nu: Ja, min pojkvän!

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det finns mycket som kan göra mig irriterad! Men om jag håller på att fixar mig och man säger till mig att skynda mig och att annars åker vi och sånt, t.ex. som min mamma är väldigt bra på att göra!
Någon jag stör mig på: Kan inte komma på någon

Intressen: Umågs med vänner och min pojkvän, dansa, slösa och bara vara.

Senaste person du kramade: Det var Joel

Senaste person du ringde: Har inga pengar på mobilen men det var till Joel för några dagar sedan

Senaste person som ringde dig: Joel

Vad drack du senast: Vatten

Vill du ha barn: Det är väl klart!

Längtar du till din nästa födelsedag: Jaaa, 18 och massor med presenter!!!!

Har du rakat dina ben någon gång: nää aldrig.. haha men jo

Är du sugen på något nu: Åka en sväng in till stan och köpa ett par skor och det blir nog så också!

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker bara kaffe ibland

Attraheras du av män med skägg: Lite stubb får det gärna vara, det är snyggt!

Micro-pop eller poppa själv: Micro popp är lättast!

Brukar du baka: Nope

Röstade du i det senaste valet: Nope

Vilket låt lyssnade du senast på: Julmusik som min mamma spelade för sina dagbarn, haha

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja det är jag!

Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej det är bara jag

Vad tycker du är äckligt: Öh.. Mycket är äckligt!

Har du pengar på mobilen: Nej inte just nu

ALLMÄNT TEST 2

Vilken svordom använder du mest: fan, fitta, hora, cp, helvete, jävel osv, hahaha

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: ingen tid just nu, men annars 5.45

Var köper du dina matvaror ifrån: Jag köper inge mat
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Vara med såklart, haha

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: Biljetter till resor!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nej det tror jag inte

När var senast någon stötte på dig: Det är bara Joel som stött på mig!

Vad åt du till middag senast: Blodpudding

Kan du vissla: Ja det kan jag!

Tittade du på tecknat när du var liten: Ja, nu när jag är äldre också

Äger du några popband t-shirts: Nope

När flög du senast: I somras

Pratar du några andra språk: Engelska och tyska

Har du gråtit offentligt: Ja det har jag

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar: En till tatuering skulle sitta fint!

Vad har du med dig in på bion: Godis, dricka, Joel eller någon vän

Vad har du för väder: Kallt och mörkt

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiumet: Svenska helt klart!

När sov du senast på golvet: Oj, ingen aning

Vilken är din favorit drink: Malabou cola!!!!

Gillar du din boendesituation: Oftast

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Fungerar aldrig oavsett hur många timmar jag sover, haha är alltid trött

Är dina dagar fullbokade och stressiga: Fullbokade med läxor och skit

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna: Nope, jag är en duktig flicka

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18!

Tror du på liv på andra planeter: Nej det tror jag inte på

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: Jag säger väl inte så mycket utan utbrister ett ååååh bara typ

Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Skulle vara sjukt häftigt! Men vet inte om mina nerver skulle klara av det, tyvärr

Tycker du om att krama folk: Föredrar att krama mina närmaste och Joel bara!

Äger du en digitalkamera: Är hela familjens, men ja

Vilka kändisar har du blivit jämförd med: Ingen tror jag

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det: Ja man blir väl besviken

Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nope

Är du mörkrädd: Ja det är jag!

Tre saker du alltid har med dig: Mobil, nycklar, smink

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0