Döda mig, snälla!

Jag är så arg just nu! Jag och alla andra i min klass har historiaprov imorgon i.. ja just det, i vadå? Vi läser bara en massa om när historia blev ett skolämne, Gustav Vasas resa, vilka olika uppfattningar folk/författare hade om Karl XII och hur läroplanen för historia såg ut förr och nu. Alltså ska vi kunna allt som står skrivet i böckerna? Ska vi kunna alla dessa otroligt svåra texterna, frågor och svaren? Alltså jag blir knäpp!! Detta är första gången som jag inte har kläm på vad vi exakt ska kunna tills imorgon, så det kommer gå rent åt helvete imorgon! Jag hatar Historia B!!!!
Nej nu ska jag väl fortsätta läsa alla dessa konstiga texter och plugga in alla frågor och svar, för det är väl det man ska göra? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0