9 november 2011

Hejsan allihopa!

Har ju varit lite klent med uppdatering men har inge tid att blogga hemma och igår hade jag ingen tillgång till datorn, så det gick helt enkelt inte. Men nu tänkte jag göra en liten uppdatering.
Är för tillfället i skolan och har samhällskunskap, men ingen vet vad vi ska göra som vanligt.. Sen så ska jag och min musikgrupp repetera för ikväll då vi ska uppträda och det ska bli så kul, fast är lite nervös faktiskt. Så kommer inte hem förens runt halv nio ikväll, dock inte så kul. Så blir inge mer uppdatering idag, utan ni får vänta tills imorgon istället.
Men ska försöka hitta på något att göra nu, så vi hörs imorgon. Och wish me luck inför ikväll. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0