6 november 2011

Idag mår jag väl lite så jag förtjänar om man säger så, fast så farligt är det faktiskt inte. Men går kvällen var iallafall grym! Vart ju lite mer folk än de som går i klassen, men det var jätte roligt ändå! Fast klantiga jag tog en fel sko, jag fick hem en mycket vitare Converse men ungefär samma storlek, hihi. Men som tur är vet jag vems det är och jag känner henne, så det löste sig.
Idag kommer joel hit för han är ledig imorgon och vi ska förmodligen på bio och se Paranormal Activity, uuuh läskigt! Tur att jag har älskling bredvid mig så jag kan krama om honom när jag blir rädd som jag tror att jag kommer bli mycket under filmen.
Ska kika på platser och boka till bion ikväll, så vi hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0