18.00

Shululu!

Har precis gjort klart min önskelista för iår och jag har önskat mig en massa, hoppas jag får något av det iallafall, haha. Så tänkte väl lägga upp den på bloggen, hoppas bara att allting syns bra så den inte blir så liten. Sitter iallafall i soffan och äter mandarien och läser lite bloggar och väntar på att klockan ska bli tjugo i för då kommer caroline och hennes mamma och hämtar mig för då blir det dans, är inte så pepp för jag skulle hellre vilja stanna kvar hemma och mysa i soffan, men det blir nog roligt för det brukar vi ju ha.
Tänkte sätta mig och fixa med en inlämningsuppgift i geografin som ska vara inlämnad på torsdag, så det är väl bara att sätta igång antar jag. Later

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

ha en bra dag sötis! :D

2011-11-30 @ 08:42:05
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0