17 november 2011

Hej på er!

Vaknade ganska sent idag och gick direkt när jag vakna och duscha, noppa ögonbrynen, smörjde in mig och sånt som behövdes. Så nu är jag pigg och fräsch! Har även försökt att få till någorlunda bra bilder på det jag fått i present som jag tänkte visa i ett inlägg lite senare, men ni får nöja er med lite halvkassa bilder.
Min dag kommer bestå av att plugga, sitta vid datorn, kolla på tv och bara ta det lugnt. Som alla andra dagar denna vecka, haha. Föressten, när jag åt frukost så kollade jag i Ellos katalogen som kommit för ett tag sedan och hittade lite snyggt som jag skulle behöva. Och rean var ju toppen!
Den där blusen är så snygg, fast svart skulle jag nog vilja ha den i. Får se om jag skickar efter den, det är ju som sagt ett väldigt bra pris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0