14 november 2011

Hej på er! Vet ni vem som fyller år idag? Jo det är ju lilla jag som fyller hela 17 år, wihoo! Fick redan en present vid sängen när jag vaknade men vi ska fira mig med paj, lussebullar och ännu fler presenter ikväll. Fast det ända negativa idag är att jag är sjuk och är hemma. Jag hostar ihjäl mig och har feber, men men.. vad ska man göra? Så blir nog inte skola imorgon heller, men vill inte missa provet som jag pluggat på hela dagen. Så vi får se hur jag gör. Men nu vet ni iallafall att jag fyller år och kommer inte sitta vid datorn mer idag för jag ska firas, hihihi. Vi hörs när vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis Jennie!! Om du hade varit i skolan idag hade jag sjungit falskt och fint för dig, men jag får helt enkelt(kanske) göra det imorgon istället! GRATTIS OCH FRISKA PÅ DIG! :D

2011-11-14 @ 17:21:15
URL: http://missmerry.blogg.se/
Postat av: Twins

Grattis =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0