Hissar&Dissar

Julklappar är väl nästan det bästa som finns nu när julen börja närma sig. Och jag menar då inte bara att få julklappar utan även att få köpa till sina nära och även att slå in dem med fina pappren. Åh jag älskar verkligen att slå in julklappar!
♥ Fast det är December ute och bara 10 dagar kvar till jul, så är det fortfarande varmt ute och det måste jag bara hissa för det är så skönt. Fast egentligen är det ju bara ett tecken på att den globala uppvärmningen ökar extremt, som dessvärre inte är så bra.
- När det nu närmar sig jul, så vill man ju ha mycket snö så man får den där riktiga julkänslan och inte slask och is som just nu finns där jag bor och det gillar vi inte.
- Nu innan jullovet så har alla lärare fått för sig att det är nu man ska plugga på som satan, så dem ger oss flera saker som prov, inlämningar osv. Vad är det inte lärare förstår? Det är ju nu precis innan lovet som man är som tröttast för att vi pluggat på hård denna termin. Så varför inte ta det lugnt med alla dessa prov, inlämningar och tar dem efter jul istället?

Kommentarer
Postat av: Jasmine

svar: Vad roligt att du vill ha en invite :) Men det står att din e-postadress redan finns registrerad när jag försöker skicka en :O Om du inte redan är medlem så kan du ju försöka med en annan mailadress om du har någon :)

2011-12-16 @ 11:02:21
URL: http://jasmines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0