Den sista... fredagen!

(Här kommer maddes inlägg som hon sa "försvann" haha)


Sant och riktigt, det är den absolut sista fredagen på detta år. Det lär vi ju nästan fira, eller hur?
- Ja men tack vi sätter väl igång direkt då!

Ja det är då madde här, lär ju ställa upp för laget och uppdatera nu när inte Jennie gör det.. Hon & Evve håller på att göra sig snygg medans jag redan är så jävla snygg HELA tiden. Hade jag inte suttit vid Joels dator hade jag gett er en snygg bild (vilket jag hoppas att han inte har?!) på mig alltså.

Jag ger er ett utlovande, att Jennie lovar att uppdatera och visa er bilder hur snygga vi varit tidigare idag. Med bajs i ansiktet och grejer.

Allt tjafs om nyår imorgon får Jennie skriva om, för det orkar inte jag. Jag ska inte vara skrivbar hade jag tänkt mig!

Puss & Gnuss så hörs vi!

MED VÄNLIGA JÄVLIGA HÄLSNINGAR MADDE HÄGG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0