9 december 2011

Hej och förlåt för så dålig bloggning ♥

Har haft lite fullt upp i skolan dem senaste dagarna och har inte haft tid att blogga, tyvärr. Denna helg är jag hemma för klockan sex ska jag och caroline befinna oss på folkets hus för genrep inför dansuppvisningen som är på söndag och imorgon ska jag jobba på ett dansställe tillsammans med madde som ska bli jätte roligt. Men, min älskling är så söt så han kommer och hämtar mig tre på natten imorgon när vi slutar jobba och åker hem till mig. Så jag behöver inte vara utan honom hela helgen som det var tänkt först. Så detta kommer bli en bra helg och jag kommer göra väldigt mycket! Så denna helgs bloggning kommer förmodligen vara ur kass, men ni är ju van haha.

Dags att fixa fram kläderna jag ska ha på mig så jag inte behöver leta efter dem i sista minuten, skulle vara så typiskt mig.

Kommentarer
Postat av: Matilda

JAG VET INTE VAD JAG SKA HA PÅÅÅÅÅ MIIIIIIGGGG!!! Gaaaaaahh!!!

2011-12-09 @ 16:49:22
URL: http://missmerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0