28 december 2011

Hallå!

Idag är jag äntligen bättre med förskylningen och jag hostar ingenting, så jäkla skönt nu när nyår börjar närma sig. Fick precis besök av min älskade familj som är påväg upp till stugan som vi har här nära Edsbyn. Fick lite saker som dem köpt med sig till mig och nu sitter jag själv igen och äter glass.
Igår träffade vi ju Niklas och Amalia och det var väldigt trevligt. Vi spela buzz (frågesportsspel) och kollade på en skräck film, kan skriva ett inlägg om den senare. Men idag blir det bara jag och älskling hela kvällen och det ska bli så skönt! Imorgon bär det förmodligen emot Gävle och kika lite, för vi har inge bättre för oss. Tror Niklas och Amalia var sugna på att följa med, vi får se vad som händer.
Nu ska jag försöka hitta något roligt att kolla på, så vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0