20 december 2011 - Jullov!

Hej på er, allt bra?

Har varit lite frånvarande ifrån bloggen, men har inte orkat suttit vid datorn utan har bara tagit det lugnt framför tvn med någon smarrigt dem senaste dagarna och bara njutit av inge stress och plugg. Idag uppträdde jag och min ensamble grupp (har musik som individuellt val) några låtar inför hela skolan i aulan, och jag sjöng sammanlagt sex gånger (tre låtar) och det var så himla skoj och allting gick suveränt! Är så stolt att jag vågade stå inför så många människor och sjunga, till och med ensam också.
Har iallafall fått jullov nu och redan imorgon åker jag till joel för att spendera några dagar hos honom innan jag åker hem den 23 igen. Och då kommer han sen och firar jul med min familj på kvällen, mysigt det kommer bli. Idag efter skolan åkte jag och mina söta vänner till kupolen för att handla dem sista julklapparna och det gick bra. Vi hade det väldigt roligt, var ju så längesen jag träffade dem. En as bra dag helt enkelt!
Tänkte försöka hitta någon film som jag ska slå på och somna till, är fan trött redan. Vi hörs imorgon då ni även ska få se på bilderna ifrån stockholm!

Kommentarer
Postat av: julia

taaack vad glad jag blir :-D ha en bra jul jennie!

2011-12-20 @ 23:57:10
URL: http://juliatarndal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0