2 december 2011

Godmorgon allihopa

Sovit gott? Det har iallafall jag gjort fast jag skulle helst vilja ligga kvar i min varma säng och bara sova, fast det är ju sista dagen idag och sedan blir det helg, så jag står nog ut! Åker till Joel efter skolan och blir där hela helgen, men Joel ska jobba i helgen så jag kommer vara ensam hemma till den största delen så det blir uppdatering hemma ifrån Joel, bra va? ;)

Just nu har vi samhällskunskap och vi har fått tillbaka våran lärare som varit sjukskriven i ca. 6 veckor, och vi har haft det så chill innan men en annan lärare för vi gjorde fan inget som handlade om samhällskunskap, så våran riktiga lärare vart lite orolig nu när han fick reda på vad vi har gjort under den tiden då han varit borta, haha ganska kul.

Nu måste jag fokusera på vad läraren säger för nu verkar samhällskunskapen börja på allvar igen, Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0