16 december 2011

Gud vad jag har längtat efter den här helgen för jag ska till min älskling!!! Vi ska baka och pyssla, åka häst och släde och bara mysa. Kommer bli helt underbart! Men en lektion återstår, svenska i en timme och jag älskar svenska så denna lektion kommer gå fort!
Så det kommer bli en liten halvkass bloggning ifrån min del, men ska försöka klämma in något inlägg iallafall. Föressten vart ju inge bloggning igår pga att min tyska grupp och alla andra språkgrupper var i Stockholm och hade det bra. Vi kollade på lite saker som har med tyska att göra men hade fritid för shopping i ca. 4½ timme, så det var en hur kul dag som helst! Och jag fick med mig hem en kornblå stickad tröja som ni ska få se bild på och även bilder som jag tagit ifrån Stockholm, kul va?
Men vi hörs lite senare ikväll. Men ni får ha en jätte bra fredag!♥

Kommentarer
Postat av: Go ATtention

Hej,



Vilken underbar stil du har :)

Visste du att från och med idag tills den 20/12 har Go Attention 20% på ALLA klänningar. Kika in vettja och se om du hittar något!

http://goattention.se



Ha en bra dag :)

2011-12-16 @ 12:24:27
URL: http://goattention.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0