14 december 2011

Hej sötnosar!

En lång dag har jag framför mig med ett prov i slutet av dagen, tror faktiskt att det kommer gå bra. Har nyss haft musik och ätit ett väldigt gott julbord som serverades till lunch i skolan. Ja, musiken gick väldigt bra och jag längtar till tisdag för då ska bli uppräda, fast jag kommer vara så jäkla nervös för jag ska sjunga och shit (dock bara en vers själv och resten tillsammans med andra).
Blir kanske lite uppdatering när jag kommer hem, annars får jag väl försöka fixa ett tidsinlällt inlägg nu, vi får se hur jag gör! Ska iallafall bara ta det lugnt, men även skriva på min krönika och samhällskunskapen när jag kommer hem. Vad ska ni själv göra idag då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0