11 december 2011

Hej på er sötnosar!

Vart som jag hade tänkt mig, dålig bloggning under helgen. Igår var det iallafall en riktigt bra dag/kväll/natt. Jag och mamma stack tidigt in till stan för att köpa julklappar och fick med oss hela 20 st, inte illa. Och sen åkte jag hem och fixa mig inför vikasundet (ett dansställe där dem spelar as bra rockabilly musik) där jag och madde skulle jobba och det var as kul, som det alltid är. Och sedan fick jag träffa min saknade älskling som åkte hem idag. Och dansuppvisningen idag gick super som tur var, jag var faktiskt väldigt nervös. Så denna helg har varit jätte bra, fast nästa kommer bli ännu bättre!
Har inte tid att blogga mer nu, för jag ska hålla tal imorgon på morgonen på svenskan så jag ska plugga på det. Men jag bjuder på lite bilder under helgen. Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - TÄVLING

ha en bra kväll! :D

2011-12-11 @ 21:21:51
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0